2009. március 12., csütörtök

Asszociációs játék

Erika hívott játszani, hát eleget teszek a kérésének!
A szavak melyekre választ vár a következők:kikelet, elpuskázott lehetőség, könyv,
aggódás, gyerekkor, unalom, bizalom, szépség, veszély, fantázia.
Hát lássuk!

Kikelet: tavasz, napsütés, virágok, méhek
Elpuskázott lehetőség: az mindig van, de egyszer csak sikerül nem elpuskázni :)
Könyv: Harry Potter forever!
Aggódás: az igazi aggódás gyermeked fogantatásától kezdődik, és halálodig tart.
Gyerekkor: szerintem én mindig gyerek maradok :)
Unalom: olyan nincs!
Bizalom: egy nő csak az apjában bízhat meg 100%-ig. Na jó, én a férjemben is.
Szépség: belülről fakad.
Veszély: vadvízi evezés, bungee-jumping, hullámvasút.
Fantázia: meseköltés este. (na ez nekem nem megy)

Akikre én lennék kiváncsi:
NagyBZsuzsi
Reni
Kriszta

És akkor az én szavaim: macska, munka, otthon, kávé, tenger, éjszaka, játék, öröm, bánat, hideg.

Nincsenek megjegyzések: