2009. május 4., hétfő

Lianának


Remélem tetszik, Liana!

10 megjegyzés:

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Biztos tetszik, mert nagyon szép!

Tiszi írta...

Nekem nagyon. :D

BéKata írta...

ÚÚÚ, ez brutálisan szépséges!!! Nem semmi munka lehet benne, gratula!

Edit gyöngyei írta...

Nekem nagyon tetszik én biztosan örülnék neki .

Frida írta...

Jaaaaj...tudod, nézem sorra a blogokat, ki mit alkotott (hetek óta nem ültem géphez e célból..) és ez az első darab aminél elkezdtem nyivákolni, hogy óóó, meg ááá...nekem is nekem is...ez annyira nagyon ...jaaaaaaj :) Kellemesen szépséges!

Szilu írta...

Gyönyörű!
A színekkel mindig elvarázsolsz.

Ági mama írta...

Azt a! Nagyon gyönyörű!!!

Kndla's írta...

Wow! Wonderful!!

Monaperla írta...

Gyönyörű!!! Nagyon szép ez a zöld szín!

Ilka írta...

Gyönyörűszép! Csodás színei vannak!
Finom darab, biztos nagyon örült neki Liana!