2009. augusztus 21., péntek

Gaudi.... után szabadon :)




Augusztus 20-án sajnálatos módon karamboloztunk az autónkkal. Egyszerűen nekünk jött egy másik autó. Nem tudni miért. Szerencsére senkinek nem lett baja. Az autóban bent ült a kisfiunk is, és pont az ő oldalán tört meg az autó. Nem nagyon ( na jó, elég csúnya) de ha a másik autó egy kicsit gyorsabban jön, akkor pont telibe találta volna Zsomboc ajtaját. Szörnyű ebbe, még belegondolni is, hogy mi történt volna akkor. Na, most egy kicsit hosszúlére eresztettem.

A történtek után elérkezettnek láttam az időt, hogy én is fűzzek egy keresztet. A terv Gaudi volt, de hát.... na, bevallom, kifogott rajtam. Ezért, gondoltam akkor majd másmilyen lesz. Nekem tetszik.

19 megjegyzés:

Kata írta...

Örülök hogy "szerencsésen" megúsztátok a balesetet!

Zsombika nem ijedt meg nagyon?

Nagyon szép lett a kereszted!!!

Marilla írta...

Hát ezért szoktam mondani hiába vigyázunk az utakon ha egy nemnormális belénk jön.Mindenesetre hála Istennek hogy tényleg semmi baj nem lett, már ami titeket illet .
szerintem szép lett a gaudid...

Alma írta...

Emlékezetes darabbá válik akkor mindenképp ez a SZÉP Gaudi.
Szerencsére nem esett bajotok, bár a történések feldolgozásához is idő kell.

Káli Gopika írta...

Örülök, hogy nem sérültetek meg!

Szép lett a kereszted (én sem fűztem még soha...)

Panka gyöngye írta...

Hát ha belegondolok...Nekem is van egy kislányom , és ha bármi baja eshetett volna....Jobb nem is belegondolni.Szerencsére nem történt baj.A kereszted viszont szépre sikerült.Gratulálok.Kár ,hogy ez a baleset volt az ihletője.Dizsi

Erga írta...

Tudom mit érezhettél, velünk is megtörtént már, csak hátulról és nekem is pont ott ült a kislányom, de mi is szerencsésen megúsztuk, de az autónk totálkár lett,(ezt csak azért írom,mert ebből lehet gondolni milyen erővel jöttek belénk) szerencsénk volt.

A kereszt így is nagyon tetszik, bárminek is indult a végeredmény nagyon szép.

Dóra írta...

Szerencsére nagy baj nem történt, ez mindenképp jó! Vigyázzatok magatokra!

A kereszt pedig csodaszép lett!!

Wickey írta...

Nagyon szép lett!
Örülök nagyon , hogy nem történt bajotok!

T REKA írta...

HALA ISTENNEK NEM TORTENT NAGYOBB BAJ!!!
A KERESZTED PEDIG CSODASZEP!!!

Fruzsi írta...

TEnyleg szerencse hogy nem serultetek meg!SZerintem nagyon szep lett a kereszted!?Ugyes vagy!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Hál Istennek, hogy nem történt komolyabb baj! Én is folyton aggódok az autóban, hogy hová is ültessem a kislányunkat. Mindig nézem, hogy a balesetekben melyik oldal sérül inkább az autón. Férjem mindig azt mondja, hogy a sofőr mögött van a legbiztonságosabb helyen, de amikor ezt mondja, mindig azt az oldalt látom összetörve más autókon. Én a jobb hátsó ülést tartottam először jónak, majd mindig azt láttam összetörve. Most beültettem Annát középre, persze itt meg mindig attól tartok, hogy előre repül. Egy biztos mindig nagyon figyelnünk kell. Magunkra is, és másokra is, csak sajnos mások nem mindig figyelnek ránk.
A kereszted meg csodálatos lett! :)

Mosolyrend Évi :) írta...

Hála az égieknek,hogy szerencsésen végződött a balesetetek.
A kereszted csodás amit én is szívesen elkészítenék.

Jó egészséget kívánok az egész családodnak!

Unknown írta...

Jaj, Lányok, nagyon kedvesek vagytok! Köszönöm!

Évi! Sajnos minta nincs és valószínűleg nem is lesz, mert egyszerűen nem tudok rajzolni. Tiszta RAW az egész, csak a gyöngyméreteket variáltam. 3-as, 4-es csiszi és 11/0 kásából van. Ja és belül is vannak teklák, középen egy 10-es, a négy szárában meg 6-os.
Bocsi, hogy nincs minta.

Ági mama írta...

Hú de szerencse, hogy nem lett semmi bakotok, még a hideg is kiráz, hogy bármi is történhetett volna.
A kereszted pedig nagyon klassz lett, remélem megvéd az ehhez hasonló
esetektől!!

vezsuzsi írta...

Panita most olvasom,mi történt. Szívbôl örülök,hogy semmi baj nem történt veletek!
Ezentúl vigyázzon rátok ez a kereszt!
Nagyon szép lett!
Megy ez neked minta nélkül is ,csodaszépen!

Concha írta...

Felicidades!!! Es preciosa.

Alexandra írta...

Kedves Anita!
Örülök, hogy nem történt bajotok és remélem hamar kiheveri az egész család a sokkot - sajnos tudom, hogy ez nem megy könnyen.
A kereszted pedig nagyon szép!
A kisvirágos karkötőt a mintád alapján sikerült megfűzni :)
Alexandra

Anikó írta...

Nekem is tetszik!:-)

Nagyon örülök, hogy nem esett komolyabb bajotok és remélem, hogy mostanra már a gyerkőc is kiheverte a dolgot!

albert ildi írta...

Huu,hat ez nagyon nagy szerencse!!!!!
milyen jo,hogy semmi baj nem tortent Veletek.Majd ez a kellemetlen emlek is elmulik.Gyonyoru ez a kereszt!!!