2009. október 15., csütörtök

Őszi csere-berék 5 ......íme

Kiscsillagtól - Nekem
Nagyon köszönöm, Kiscsillag!



Tőlem - Katucsinak
Nos, ehhez annyit hozzá kell fűzzek, hogy tulajdonképpen véletlenül küldtem Katucsinak az ajándékot, mert nekem Orsinak kellett volna készítenem. Nem tudom miért emlékeztem úgy, hogy Katucsi a kiválasztottam. Így vagy úgy, most már mindegy, Katucsinak tetszett és kivánom, hogy viselje örömmel és egészséggel. Természetesen Orsi sem marad ajándék nélkül, csak egy kis időbeli haladékot kértem tőle. Hamarosan hozzá is érkezik a postás. :)



4 megjegyzés:

Gabriela Swoboda írta...

Oh Panita, what beautiful treasures from the treasure chest. Wonderful!

BéKata írta...

Hű ez annyira baromian, őrjítően észbontó!!! Imádom!!!!

ireneli írta...

Fantástico. besos.

POÉ írta...

Kedves Panita!
Nagyszerű dolgot indítottál, kár de én sajna ebből kimaradtam!
Olyan csodás ajándékok cserélődtek és olyan sok izgalmat és örömet tudtatok egymásnak szerezni ,ami nagy ritkaság ebben a rohanó életben!
Gratulálok és egyben irigyellek is benneteket !
Éva