2009. november 16., hétfő

Kézműves vásár a Pecsában képekben





7 megjegyzés:

Vadnainé Almási Mária írta...

Anita, gratulálok!!! Még ennyi gyönyörűséget így együtt! Biztosan nagy sikered volt, meseszépek!!!!

Ilka írta...

Anita, örülök, hogy személyesen is találkoztunk. Hány fát fűztek meg?

Gabriella írta...

Anita, gratulálok! Olyan szépek így együtt! Nagyon szomorú vagyok, hogy nem tudtam elmenni, pedig nagyon szerettem volna. De hát ez a vidéki lét hátránya. Minden jóból kimarad az ember. :(
Még sok-sok ilyen szép ékszert kívánok! :)

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Ez valami pazar!!!! Külön-külön vizslatom őket a nagyított fotón...

Berjo írta...

Ezt a rengeteg gyönyörűséget! Remélem, hogy hasznos is volt a vásár. Nagyon-nagyon sajnálom, hogy nem tudtam menni. :(

Marilla írta...

Kedves Panita !Attól tartok elkerültük egymást .A képeket elnézve jártam az asztalodnál de nem láttam a kiírást,valószinű eltakarta valaki éppen , és hááát én egy vöröses hajú hölgyikét kerestem .Nem ismertelek fel .Na de lessz még vásár jövőre is nem igaz ????

ekszerlada írta...

Huu ez igen!!Gondolom,tagultak a szemek!!!