2009. január 19., hétfő

Blogbarátság!


"Ha blogolsz, hiszel a "proximitásban" a térben, időben és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte. Ezek a blogok különösen varázslatosak. Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak vagy a hatalom érdekli őket.Reméljük, hogy amikor kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni. Figyeljünk oda jobban az ilyen blogokra!"

Kellemes meglepetésként ért, mikor szokásomhoz híven ellátogattam Erika blogjába, és ezt találtam. Nagyon örültem neki, mert én is így érzem, hogy bár nem sűrün találkozunk személyesen, mégis barátok vagyunk. Azt hiszem én is megszegem a szabályokat azzal, hogy nem a meghatározott 8 személyt választom ki. Ez nem olyan, mint egy díj, ezt csak annak adja az ember akivel tényleg úgy érzi, hogy barátságba került az éteren át. Én a következő emberekről gondolom, hogy barátságba kerültünk, és remélem Ők is így érzik.

4 megjegyzés:

- egy robot - írta...

Jajj! Hát most meghatódtam. Mert nem ezért látogattam ide, erre meg tessék...

Köszönöm, Anita. Örülök, hogy ha csak az éteren át, de barátok lehetünk. :D

vezsuzsi írta...

Köszönöm Anita! Úgy tûnik kihagy az agyam,mert jártam itt és örülök ,hogy blogbarátod lehetek. Nem tudom mért maradt el a köszönet érte!
De most: Köszönöm :)

Reni írta...

Köszönöm szépen!

Erika írta...

Anita, köszönöm szépen! :)))))