2009. január 23., péntek

A jó, a rossz ....

Két doldog is csináltam egyszerre. A jó, hogy szép új alapot találtam a blogomhoz, és teljesen egyedül (ami nálam nagy szám, lévén, hogy nem nagyon értek angolul) átváltoztattam. Nekem nagyon tetszik. A rossz, hogy nem figyeltem eléggé, és automatikusan kitörölt a rendszer minden linket, díj képét, a rendszeresen olvasók listáját (pedig olyan büszke voltam, hogy már 16-an voltak) stb... oldalról. Sőt, még Zsombockám fényképét is törölte :( . Persze előtte nem mentettem el. És ma már nagyon fáradt vagyok, hogy újra felvegyem a kedvenc linkjeimet. Bocsánat mindenkitől. Amint tudom pótolom!

9 megjegyzés:

BéKata írta...

Gratulálok az új dizájnhoz, isteni szép, egy igazi ékszerbloghoz illő!!!! Most már én is szeretnék változtatni....

vezsuzsi írta...

Szeretem a fraktálokat!
A fraktál-csigákat meg nagyon szeretem!
Szép lett az új blogod! :)

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Fel a fejjel Anita! Ezzel a problémával nem vagy egyedül...
Az új design nagyon jó lett, kellemes színek és minta!! :-)))

Ági mama írta...

Nagyon szép lett az új oldalad!!
Ne búsulj a többit , majd bepótolod!!!

N Zsuzsa írta...

Nagyon klassz lett a blogod! Én se merek nagyon változtatni az enyémen, pedig szeretnék valami szép hátteret!

Unknown írta...

Csodás! Idővel minden meglesz.
Legalább én is felvettelek e rendszeresen olvasott blogjaim közé. Nem mintha eddig nem, csak mostantól nyilvános. :)

Frida írta...

Ez tényleg nagyon szép lett!! Hol találtad???

Unknown írta...

Köszi lányok! Aranyosak vagytok!
Frida! Ha rákattintasz fent a narancssárga sorra, akkor megnyitja az oldalt ahol találtam, de nem a felsoroltak között volt hanem a more templates felíratnál a pearls címszó alatt.

Reni írta...

Ugye jól jósoltam:)
Gyönyörűséges lett, nagyon ügyes vagy!